Nagrody Pro Juvenes przyznawane są osobom i grupom, które w minionym roku akademickim wyróżniły się szczególną aktywnością i wkładem w rozwój społeczności studenckiej. W tegorocznej edycji wyróżnienia wręczono w 18 kategoriach, obejmujących m.in. działalność samorządową, inicjatywy prostudenckie, organizacje studenckie oraz indywidualne osiągnięcia. – Wyróżnienia te stanowią wyraz uznania dla zaangażowania i pracy młodych ludzi, a także inspirację dla całego środowiska akademickiego – podkreślają organizatorzy z Parlamentu Studentów RP.
Koło Naukowe Human Centered Management (HCM) działa od dwóch lat przy Katedrze Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Jego działalność skupia się na badaniu i promowaniu organizacji, w których człowiek znajduje się w centrum uwagi. – Najprościej rzecz ujmując, interesuje nas człowiek. Chcemy poznawać organizacje skoncentrowane na człowieku – nie na kliencie, pracowniku czy interesariuszu. Uczymy się, jak takie biznesy tworzyć, rozwijać i o nich mówić – wyjaśnia Michalina Ogińska, prezeska Koła.
Członkowie HCM są autorami wielu inicjatyw łączących naukę i biznes. Wśród nich warto wymienić OpenBiz MeetUp – cykl spotkań studentów z praktykami biznesu, Biznes Kino – projekt łączący świat filmu z praktyką zarządzania, a także Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową „Człowiek w biznesie”. Studenci aktywnie uczestniczą również w konferencjach, publikują artykuły naukowe i prezentują wyniki swoich badań. – To wyróżnienie to docenienie naszej pracy, zaangażowania i kreatywności, które codziennie wkładamy w działania Koła – dodaje Michalina Ogińska.
Opiekunkami naukowymi HCM są dr inż. Agnieszka Walczak-Skałecka, mgr Agata Myśliwiecka i mgr Karolina Ostapińska. – Jestem dumna ze studentów. Nagroda Pro Juvenes to w pełni zasłużone uznanie dla ich pracy i zaangażowania. Tym bardziej, że niełatwo pogodzić studia z dodatkowymi zajęciami – podkreśla dr inż. Agnieszka Walczak-Skałecka.
Nagroda Pro Juvenes dla Human Centered Management to potwierdzenie, że pasja, współpraca i otwartość na człowieka mogą być siłą napędową nowoczesnej edukacji i akademickiej aktywności.














Komentarze