czwartek, 25 kwietnia 2024 06:51

Uniwersalność drukarni i otworzenie się na szerszy rynek

Drukarnie to miejsca kojarzone głównie z tworzeniem książek, czasopism, broszur, a wraz z rozwojem branży reklamowej także ulotek czy gazetek promocyjnych. Nie jest to przeświadczenie błędne, ale za to bardzo niepełne zważywszy na to, jak szeroki wachlarz usług drukarnie oferują obecnie. Nie są już ukierunkowane tylko na klienta biznesowego, firmowego czy korporacyjnego, ale również na osoby prywatne, które szukają wykonawców dla swoich niewielkich projektów.
  • 01.06.2020 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Uniwersalność drukarni i otworzenie się na szerszy rynek

Co wydrukujemy w drukarni?

Mówiąc wprost - praktycznie wszystko. Oczywiście wiele zależy od parku maszynowego, jakim dana drukarnia dysponuje, ale duże ośrodki drukarskie z wieloletnim doświadczeniem jak https://www.multipress.com.pl mogą zaoferować swoim klientom naprawdę pokaźny katalog ofertowy. Nie brakuje tam druku ulotek i gazetek, kalendarzy, wizytówek, plakatów, notesów czy notatników. Wszystko może być wykonane w dowolnym wzorze i rozmiarze, w dowolnej liczbie, a przy tym z zaprojektowanym na wierzchu np. firmowym logo albo innym rozpoznawalnym znakiem.


 

Drobne gadżety

W drukarni z powodzeniem można zamówić także naklejki z wybranym wzorem, opakowania firmowe papierowe, papier firmowy z wytłoczonym logo, teczki, zdrapki, zawieszki i wiele innych przedmiotów służących na przykład za marketingowe czy promocyjne gadżety. Koszt realizacji zlecenia zależy w większości przypadków od trudności druku, posiadania własnego projektu graficznego lub konieczności jego dostosowania do programów obsługujących drukarki oraz liczby drukowanych egzemplarzy. Im więcej, tym niższa cena jednostkowa za pojedynczą sztukę.


 

Książki, publikacje, prace naukowe

Oczywiście w drukarniach nadal jest możliwość wydrukowania pracy naukowej, w tym magisterskiej czy doktoranckiej wedle ustalonych odgórnych zasad technicznych. Na pomoc mogą liczyć osoby pragnące wydać własną publikację, zarówno w formie zwykłej papierowej broszury, jak i tradycyjnej książki w miękkiej albo twardej oprawie. Takie zlecenia zwykle ustalane są indywidualnie, gdzie określane są dokładne koszty druku oraz jego końcowe parametry.

--- Artykuł sponsorowany ---