piątek, 19 kwietnia 2024 13:33

Pozycjonowanie hotelu w Google - czy warto?

Obecnie żyjemy w czasach bardzo wysoko rozwiniętych technologicznie. Jesteśmy ludźmi bardzo mocno nastawionymi na konsumpcje, przez co wiele istnieje wiele firm, które zabiega, abyśmy właśnie my skorzystali z ich usług. Tak wielka ilość przedsiębiorstw powoduje, że wiele branż na rynku posiada bardzo dużą konkurencję. Właściciele firm muszą zmieniać stale swoje oferty, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania akurat z usług naszego przedsiębiorstwa. Mimo takich starań nigdy nie możemy być pewni, że nabędziemy nowych klientów. Aby wyniki naszej pracy byłoby widać, to należy zainteresować nad skuteczną reklamą naszych usług.
  • 31.08.2018 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Pozycjonowanie hotelu w Google - czy warto?

Jako, że tak jak wcześniej wspomnieliśmy żyjemy w czasach wysokich technologii, to najczęściej reklamujemy usługi naszej firmy z wykorzystaniem telewizji, radia bądź internetu. Za pomocą reklamy telewizyjnej jesteśmy w stanie zachęcić wielu konsumentów by zakupili nasze usługi, jednak niestety taka reklama przeważnie jest bardzo droga, a nie każdą firmę stać, by poświęcić tak duży budżet na reklamę. Z wykorzystaniem reklamy radiowej także możemy zachęcić kilku potencjalnych klientów na skorzystanie z usług naszego przedsiębiorstwa, jednak podobnie jak w przypadku telewizji, takie reklamy także mogą być bardzo drogie.

Natomiast istnieje jeszcze możliwość reklamowania naszych usług w internecie. Badania z roku 2017 wykazują, że dostęp do internetu ma aż 82% Polaków! Co oznacza, że więcej osób korzysta codziennie z internetu aniżeli słucha radia bądź ogląda telewizję! Dane te pokazują, jak wiele można zyskać reklamując swoje usługi w internecie.

Warto także wspomnieć, że praktycznie każdy internauta używa co najmniej klika razy dziennie wyszukiwarki, aby znaleźć rzeczy, o których chce zdobyć jakieś informację bądź coś zakupić.

Jeśli posiadamy hotel i pragniemy zdobyć więcej klientów dla naszej firmy, to myślę, że warto jest zastanowić się nad ofertą taką jak pozycjonowanie hoteli.

Jeśli wypozycjonujemy naszą stronę w wyszukiwarce, to możemy być pewni, że zwiększy się ruch ludzi na naszej witrynie, dzięki czemu prawdopodobnie także uda nam się zwiększyć ilość sprzedaży, a tym samym dochód firmy!

Dzięki takiej usłudze jaka pozycjonowanie hoteli nasze przedsiębiorstwo może wyróżnić się na tle konkurencji. Potencjalny klient wpisując dane wyszukiwanie zobaczy na głównych pozycjach nazwę naszej firmy, to prawdopodobnie pomyśli, że jesteśmy profesjonalną firmą, której jakość usług jest znacząco wyższa aniżeli konkurencji.

Jednak warto zastanowić czym różni się takie pozycjonowanie hoteli (reklama w internecie) od innych rodzajów reklam (telewizyjnej i radiowej)? Więc podstawową różnicą na pewno jest koszt reklamy. By odpowiednio zareklamować naszą firmę w telewizji bądź radiu, to należy zainwestować co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych, natomiast polecana internetowa reklama będzie nieporównywalnie tańsza.

Większość z nas niestety nie wie jak zareklamować swoją stronę w internecie, z pomocą przychodzi poradnik jak zrobić to krok po kroku przygotowany przez Media Click. Pozycjonowanie Hotelu jest dosyć trudnym zajęciem, jednak nie mamy się czym przejmować, ponieważ jesteśmy w stanie znaleźć profesjonalnych specjalistów, którzy za opłatą wypozycjonują naszą witrynę w wyszukiwarce.

Jeśli chcielibyśmy się dowiedzieć ile będzie nas kosztowała usługa taka jak pozycjonowanie hotelu, to zalecany jest kontakt z takim specjalistą, aby dokładnie zapoznać się, po jakim czasie możemy spodziewać się efektów oraz także ile taka usługa może nas kosztować.

Jednak przed zakupem oferty Pozycjonowanie Hotelu, należy pamiętać, że pozycjonowanie jest to proces długotrwały, więc prawdopodobnie te niesamowite wyniki promocji naszej firmy zaobserwujemy dopiero po pewnym czasie.

Oprócz profesjonalnie wypozycjonowanej strony warto jest także warto skupić się na profilach w popularnych Social Mediach. Nie dawno wykonane badania wskazały, że np. z Facebooka korzysta obecnie prawie 40% wszystkich internautów! To pokazuje nam, ile możemy zdobyć potencjalnych klientów aktywnie prowadząc konta na takich serwisach jak Facebook czy Instagram.

Aneta Król, https://mediaclick.pl

--- Artykuł sponsorowany ---