czwartek, 25 kwietnia 2024 13:57

Dlaczego Twój e-commerce nie sprzedaje?

E-commerce to obecnie coraz bardziej popularny na świecie kanał dystrybucji. Większość firm, niezależnie od branży, w jakiej funkcjonują na co dzień decyduje się na przeniesienie części działalności do Internetu, aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć swoje obroty oraz zyski. Dlaczego czasami sprzedaż internetowa nie działa? Jak można ją poprawić?
  • 30.06.2020 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Dlaczego Twój e-commerce nie sprzedaje?

Przeprowadź audyt SEO i zoptymalizuj swoje działania

W sieci największe znaczenie mają te witryny, które znajdują się na szczycie listy wyszukiwania Google. Również lokalne biznesy zyskują na wizytówkach Google. Profesjonalna agencja SEO jest w stanie przeprowadzić audyt i sprawdzić, jakie działania należy podjąć, aby sklep cieszył się większą ilością odwiedzin i popularnością. Takie działania obejmują szereg różnych kierunków – optymalizację samej strony, prowadzenie bloga firmowego, kont na portalach społecznościowych oraz SEO copywriting. W sieci muszą pojawiać się bowiem wartościowe treści, które wpłyną pozytywnie na algorytmy Google i pozwolą im przyznać stronie www kolejne punkty.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dzięki profesjonalistom z firm takich jak https://seolid.pl/ każda strona sklepu może zyskać nowych użytkowników. Każda agencja SEO Lublin jest w stanie określić, jakie działa muszą zostać podjęte. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość, ponieważ zazwyczaj na pierwsze efekty trzeba trochę poczekać. Poza tym, pojawiają się one w stopniowy sposób, a więc ilość odwiedzin i stopień konwersji zwiększają się powoli.

Bardzo istotne z punktu widzenia SEO jest to, żeby nie rezygnować z takich działań, kiedy strona osiągnie już upragnioną wysoką pozycję. Są one bowiem niezbędne do utrzymania takiego efektu na dłużej. Najlepiej podpisać stałą umowę współpracy z dobrą agencją SEO w swoim regionie lub każdym innym miejscu w Polsce. Większość prac wykonuje się bowiem w sposób zdalny. Koszty pozycjonowania strony sklepu nie są małe, jednak decydując się na stałą usługę można uzyskać korzystne warunki cenowe. Taki wydatek bardzo szybko się zwraca, kiedy tylko strona zyskuje swoich nowych klientów.

--- Artykuł sponsorowany ---