czwartek, 28 marca 2024 09:06
Reklama

Faceci są eko 

  • Źródło: PAP MediaRoom
Faceci są eko 

Autor: PAP MediaRoom Bulldog Skincare for Men

 

  Świat pędzi naprzód, a codzienne wybory budują naszą przyszłość. Powoli odchodzimy od szybkiego stylu życia oraz nadmiernej konsumpcji i zmierzamy w kierunku minimalizmu, kładąc nacisk na trwałość, bezpieczeństwo i funkcjonalność produktów. Po ekologicznych samochodach, inteligentnych domach czy ubraniach wytwarzanych w zrównoważony sposób przyszła pora, by również codzienne proste czynności, jak golenie, nosiły znamię wielkich. Poznaj Bulldoga, lojalnego przyjaciela mężczyzny, dzięki któremu, patrząc rano w lustro, poczujesz, że zrobiłeś coś dobrego dla świata i dokonałeś właściwego wyboru.

W męskim dążeniu do dobrego wyglądu duże znaczenie mają dobrej jakości akcesoria do golenia. Jak pokazały wyniki badania [1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, co piąty mężczyzna używa maszynki z wymiennymi ostrzami codziennie, a 42% Polaków sięga po nią kilka razy w tygodniu. Nic więc dziwnego, że dla 66% badanych ważne jest, aby marki oferowały gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb.

Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wielu z nich zwraca uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają, były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Prawie połowa mężczyzn (46%) ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku przy produkcji maszynki do golenia.

Dużą popularnością cieszą się produkty oparte o naturalne elementy. Obecnie chętnie używamy bambusowych akcesoriów wielorazowych, jak sztućce czy szczoteczki do zębów. Ich atutem jest wytrzymałość oraz nierzadko piękny wygląd. Dlaczego nie wykorzystać tego przyjaznego środowisku surowca w maszynkach do golenia? Bambusową rączkę docenią zarówno mężczyźni dbający o środowisko, jak i ci, którzy poszukują trwałych produktów zapewniających długie użytkowanie.

Mężczyźni zwracają uwagę także na walory estetyczne. Dla blisko połowy z nich przy wyborze maszynki ważny jest elegancki i nowoczesny design. Bambus pozwala na tworzenie pięknych i trwałych elementów akcesoriów do golenia, które goszczą w męskich łazienkach. Tym bardziej, że wykorzystanie tego materiału nie tylko gwarantuje ładny wygląd maszynki, ale idzie w parze z przystępną ceną (ok. 50 zł), istotną dla 77% mężczyzn.


„Od początku działamy w sposób odpowiedzialny i ograniczamy do minimum wpływ środowiskowy. Oprócz zastępowania plastiku w naszych produktach, takich jak maszynki z bambusową rączką, podejmujemy wiele inicjatyw prośrodowiskowych. Między innymi, jako pierwsza na świecie marka produktów pielęgnacyjnych do skóry dla mężczyzn wprowadziliśmy opakowania z trzciny cukrowej. Cieszymy się, że nasi klienci nie są obojętni na losy naszej planety” - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bulldoga.


Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad 1/4 badanych (27%) ważne jest, aby produkty były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.


„Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International oraz Vegetarian Society” - dodaje Mateusz Góral z Bulldoga.


[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.

Źródło informacji: Bulldog Skincare for Men

 

 


Podziel się
Oceń

Komentarze