czwartek, 25 kwietnia 2024 18:00
Reklama

Tarasy Zamkowe jako VIVO!

Lublin z jeszcze szerszą ofertą dedykowaną rodzinie.
Tarasy Zamkowe jako VIVO!
  • Zakończony proces integracji Tarasów Zamkowych z marką VIVO!
  • Dalsze planowane inwestycje poszerzające wielofunkcyjność obiektu – dodatkowe uatrakcyjnienie tarasu jako miejsca eventowego
  • Intensyfikacja współpracy z miastem

 

Austriacki inwestor IMMOFINANZ, właściciel lubelskich Tarasów Zamkowych, zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin.

Zgodnie z polityką marki VIVO!, zakładającą koncentrację na doświadczeniach zakupowych dedykowanych całej rodzinie, VIVO! Lublin zostało zrepozycjonowane, rozwijając tym samym swoją ofertę w tym zakresie. Co więcej, IMMOFINANZ zakłada w bieżącym roku szereg inwestycji w VIVO! Lublin, mających na celu dodatkowe zwiększenie wielofunkcyjności miejsca, poszerzając zakres wykorzystania głównego wyróżnika galerii – ogólnodostępnego dachu z tarasem. Ponadto VIVO! Lublin kontynuuje zacieśnianie współpracy z miastem, ściągając „do siebie” pięć kluczowych lubelskich festiwali.

 

„Pozostajemy konsekwentni w realizacji naszej zorientowanej na klienta strategii marki w sektorze handlowym – inwestując nieprzerwanie w rozwój naszych ustandaryzowanych dwóch formatów – VIVO! oraz STOP SHOP. Poprzez wprowadzenie marki VIVO! do Lublina zaproponowaliśmy odwiedzającym jeszcze szersze możliwości zakupowe dedykowane całej rodzinie", skomentował Dietmar Reindl, COO IMMOFINANZ. „Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu międzynarodowych i lokalnych najemców detalicznych, zaoferowaniu szerszego zakresu usług, a także położeniu szczególnego nacisku na charakterystyczne i typowe dla VIVO! elementy w częściach wspólnych, VIVO! Lublin stanie się naturalnym wyborem dla mieszkańców nie tylko jako cel zakupów, ale także miejsce spędzania wolnego czasu”, dodał.

W 2018 lubelskie centrum handlowe, specjalnie z myślą o swoich klientach, wdrożyło szereg nowych rozwiązań. Otwarto m.in. nowy food-court, nową strefę co-workingową, zadbano także o usprawnienie pasaży handlowych poprzez uruchomienie stref komfortu wyposażonych w wygodne kanapy ze stolikami oraz gniazdka elektryczne. Zmodyfikowano także wystrój i dekoracje.

  1. 2019 rok w VIVO! Lublin zaplanowano dodatkowe rozszerzenie użyteczności dachu centrum jako miejsca eventowego. Odwiedzającym zostaną udostępnione ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na dach obiektu. Rozbudowany zostanie plac zabaw w tym miejscu oraz strefa relaksu dla rodziców. Co więcej, na dachu VIVO! Lublin otwarty zostanie tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną dla fanów crossfitu. Ćwiczyć będzie można indywidualnie, ale też uczestniczyć w zorganizowanych zajęciach grupowych. Ponadto, od czerwca, nową odsłonę zyska kino letnie – zainstalowane zostaną wygodne fotele. Na dachu pojawi się także jeszcze więcej elementów zielonych – różnorodnych roślin i traw.

„Optymalizacja oferty zakupowo-gastronomicznej i dostosowanie jej do wymogów marki VIVO! to aspekt, który już zrealizowaliśmy. Naszym celem jest jednak wykorzystanie do maksimum potencjału, jaki bezwzględnie posiada VIVO! Lublin. Stąd nasza koncentracja na inwestycjach dotyczących dachu obiektu, który wyróżnia nasz obiekt na lokalnym rynku oraz daje nam dodatkową przewagę konkurencyjną. Celem wprowadzanych zmian jest jeszcze większa popularyzacja tego miejsca jako modnej przestrzeni publicznej”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

W efekcie zacieśniania współpracy z miastem, w VIVO! Lublin w bieżącym roku zagości pięć najważniejszych lubelskich festiwali/wydarzeń, czyli: Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia, Festiwal Sztukmistrzów, a także Festiwal Bożonarodzeniowy i Jarmark Jagielloński.

VIVO! to marka centrów handlowych należąca do IMMOFINANZ. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200.000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców, w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny. VIVO! to aktualnie dziesięć centrów handlowych z ponad 300.000 m kw. pod wynajem. Cztery zlokalizowane są w Polsce, cztery w Rumunii i po jednym w Czechach i na Słowacji. Pod koniec września 2018 roku poziom wynajęcia tych centrów handlowych wynosił 97,5% co oznacza, ze są one praktycznie w pełni wynajęte.


Podziel się
Oceń

Komentarze