Lubelskie jabłka ruszają w Polskę. Będą promowane i sprzedawane w sieci sklepów „Stokrotka” i „Leclerc”

  • 05.02.2019, 10:39
  • Redakcja PL
Lubelskie jabłka ruszają w Polskę. Będą promowane i sprzedawane w sieci sklepów „Stokrotka” i „Leclerc” pixabay.com
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie rozstrzygnął przetarg na promocję i sprzedaż lubelskich jabłek w sieci sklepów „Stokrotka” oraz „Leclerc”.

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br. natomiast w sklepach „Leclerc” na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.

 

- Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów - wyjaśnia Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

 

Dlaczego warto sięgnąć po jabłka z Lubelszczyzny?

 

- Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców - dodaje Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.

 

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce. W sprzedaży będą dostępne trzy odmiany lubelskich jabłek: Ligol, Jonagored i Red Prince.

 

W ramach promocji w sieci „Stokrotka” wykorzystane będą następujące nośniki marketingowe:

  • Bilbordy na elewacjach sklepów,

  • Plakaty A4 umieszczone przy eksponowanym produkcie,

  • Przekładka kasowa,

  • Reklama w gazetce sieci.

W sieci „Leclerc” będą to:

  • Siatki wielkoformatowe na terenie sklepów,

  • Plakaty,

  • Wyeksponowane miejsca sprzedaży owoców.

 

Koszt działań promocyjnych to kwota 595 000,00 brutto. Zadanie realizowane jest
w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Redakcja PL
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe