Oceń urzędową obsługę klienta

  • 30.10.2017, 12:19 (aktualizacja 30.10.2017 12:25)
Oceń urzędową obsługę klienta Lubelski Urząd Wojewódzki
Dzisiaj została uruchomiona ankieta dotycząca satysfakcji klienta z obsługi w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim.

Udział w ankiecie jest anonimowy. Osoba, która zdecyduje się na ocenę jakości obsługi w LUW będzie miała za zadanie odpowiedzieć na 16 pytań. Pytania dotyczą m.in.: częstotliwości kontaktów z urzędem, jakości relacji interpersonalnych, nawiązywanych z urzędnikami, dostępu do informacji i ich przejrzystości oraz sprawności działania urzędu.

Dwa spośród pytań mają charakter otwarty. Można w nich podzielić się swoimi przemyśleniami, a także wskazać - co w obsłudze klienta powinno się zmienić. Ankietę można wypełniać w dniach 30 października - 27 listopada, elektronicznie lub w formie papierowej.

Ankieta do wypełnienia na stronie http://www.ankieta.lublin.uw.gov.pl/content/ankieta-satysfakcji-klienta-lubelskiego-urz%C4%99du-wojew%C3%B3dzkiego-w-lublinie

Szczegółowe informacje: http://www.lublin.uw.gov.pl/aktualnosci/badanie-satysfakcji-klienta-w-lubelskim-urz%C4%99dzie-wojew%C3%B3dzkim-w-lublinie-0

Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe