piątek, 19 kwietnia 2024 08:04
Reklama

Większa Pszczółka z Grupy KSC

Fabryka Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. wprowadziła do swojej oferty nowe produkty. Wszystko dzięki uruchomieniu nowoczesnego zakładu produkcyjnego.
Większa Pszczółka z Grupy KSC

Autor: "Pszczółka"

Fabryka Cukierków „Pszczółka" wprowadziła się do nowych obiektów na terenie lubelskiej podstrefy SSE.

Poza zwiększeniem zatrudnienia oznacza to nowe produkty - oprócz znanych od lat karmelków,  także zestawy pralinek, cukierków czekoladowych oraz galaretek. Wszystko to dzięki uruchomieniu nowoczesnego zakładu produkcyjnego. Fabryka Cukierków „Pszczółka" – należąca do Krajowej Spółki Cukrowej SA - obecnie jest jednym z największych w Polsce producentów karmelków twardych i nadziewanych. W swojej ofercie ma około 50 rodzajów cukierków. Co ważne, jest jedną z nielicznych firm, działających na rynku słodyczy, która w stu procentach z polskim kapitałem.

- Z satysfakcją mogę powiedzieć, że rozpoczynamy właśnie nowy etap działalności Fabryki Cukierków „Pszczółka". Cieszę się, że możemy zaoferować produkty, które do tej pory nie były dostępne w naszej ofercie. Jesteśmy jednym z najbardziej znanych producentów karmelków, a dzięki rozszerzeniu portfolio, będziemy mogli rozwijać się na rynku wyrobów czekoladowych i konkurować z najlepszymi - uważa Aleksander Batorski, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka".

Nowy zakład produkcyjny znajduje się w Specjalnej Strefie Ekonomicznej Euro-Park Mielec - Podstrefa Lublin. Powierzchnia nowej fabryki jest aż siedmiokrotnie większa, niż dotychczasowy zakład, gdzie produkowane były karmelki. Znajdują się tu zautomatyzowane maszyny i urządzenia wiodących producentów na rynku europejskim i światowym, które charakteryzują m.in. energooszczędnością i dużą wydajnością.

Dzięki uruchomieniu nowoczesnego zakładu produkcyjnego i rozszerzeniu portfolio o nowe produkty, „Pszczółka" będzie mogła konkurować z największymi firmami z branży czekoladowej. Możliwe będzie rozszerzenie eksportu m.in. o tereny Europy Zachodniej. Prowadzone są także rozmowy z kontrahentami m.in. z Chin, Korei Południowej, Stanów Zjednoczonych, Hongkongu, Kanady. Obecnie produkty z lubelskiej fabryki trafiają do sklepów m.in. w Dubaju, Azerbejdżanie, Jordanii, Estonii i Szwecji. „Pszczółka" planuje także wejście do największych krajowych sieci handlowych i dyskontów.



Podziel się
Oceń

Komentarze