Jak pozyskiwać klientów – marketingowa konferencja

  • 26.06.2017, 11:49 (aktualizacja 26.06.2017 11:57)
Jak pozyskiwać klientów – marketingowa konferencja Andrzej Rożek
Jeszcze tylko do jutra można zapisywać się na organizowaną przez Lubelski Klub Biznesu III Konferencję z cyklu Media-Marketing-Marka pt. ”Nowoczesne Trendy Marketingowe”. 30 czerwca eksperci opowiedzą o rynku reklam oraz sposobach na efektywną promocję.

Konferencja adresowana jest do wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.  Powiedzenie “wyróżnij się lub zgiń” nie tylko jest wciąż aktualne, ale z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać. Wspomaga go w tym marketing, dziedzina zarządzania, której zadaniem jest optymalne wykorzystywanie możliwości, jakie stwarza rozwój technologii informacyjnych. Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy. 

Od czego zacząć, co robić – tego dowiemy się od zaproszonych na konferencję gości. Podpowiedzą oni, między innymi: jak tworzyć dobrą strategię content marketingową, co to są kreatywne formy reklamy, jak zapewnić dobrą dystrybucję treści (social media, native advertising) i spójną obecność marketingową w wielu mediach (omnichannel), a także, jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku i jak generować ruch na stronie z portali społecznościowych?

Walka o klienta trwa. Budowanie marki przez firmę nie może być już ukierunkowane bezpośrednio na sprzedaż. Wygrywają marki emocjonalne i tylko te, które mają pozytywne konotacje. Coraz bardziej zyskuje na znaczeniu zaangażowanie społeczne firm i marek.

Czy znamy aktualne trendy marketingowe? Czy i jak zmieniamy stosowane przez nas narzędzia promocyjne, aby zbliżyć się do klienta, poprawić z nim komunikację, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż?

Podczas  Konferencji zajmiemy się także budowaniem siły marki. Bez mocnej marki coraz trudniej realizować cele sprzedażowe. Konieczność kreowania marki posiadającej jasno zdefiniowaną strategię staje się jednym z głównych wyzwań dla większości MŚP. Do niedawna  udawało się zarządzanie marką poprzez tzw. model taktyczny - dominowały krótkoterminowe plany reklamy, a często odbywała się ona bez żadnego planu i pomysłu kreatywnego. Taki model nie ma przed sobą przyszłości. Nadchodzi czas świadomego, długofalowego marketingu.
Aby właściwie promować swoje produkty i usługi musimy jak najlepiej znać potrzeby ich nabywców. Jacy oni są, jaką wiedzą o nich dysponujemy?

Od gości Konferencji dowiemy się m.in., że nasi klienci są coraz bardziej mobilni, niecierpliwi i wymagający, a z drugiej strony oczekują indywidualnego, ludzkiego traktowania (nurt H2H - Human to Human). Eksperci przekonają nas też co do tego, że to konsumenci coraz częściej kreują nowe trendy i mody, a biznes musi za nimi nadążać.

A jak zmienia się przekaz marketingowy od strony technicznej? Doświadczamy tego na co dzień sami:  wiadomości odbieramy głównie na urządzeniach mobilnych, wszystkie informacje chcemy otrzymywać jak najszybciej, a najbardziej przyciągają naszą uwagę obrazy i video. Tak samo musimy docierać do naszych klientów. Aby to wszystko robić musimy pogłębiać wiedzę z zakresu marketingu.

"Panorama Lubelska" ma zaszczyt objąć wydarzenie patronatem medialnym.

Temu właśnie służy zbliżająca się Konferencja, która odbędzie się w Centrum ECOTECH COMPLEX przy ul. Głębokiej 39. Trwające do jutra zapisy oraz dodatkowe informacje na stronie internetowej www.lkb.lublin.pl oraz pod numerem telefonu: 81 534 30 77.

źródło: Lubelski Klub Biznesu
 

 

 

Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe